Přejít na: ↓ obsahúvodní stránkuvyhledavánínavigaci

Logo  FC

Jak úspěšně postavit a provozovat vlastní e-shop?

 

Vážené dámy a pánové, vážení členové a přátelé klubu,

prodávání a nakupování přes internet je v Česku stále více a více oblíbené. Mnozí maloobchodní prodejci už pochopili, že s klasickými prodejními kanály si už dále nevystačí a bude nutné začít prodávat přes internet.

… Možná i vás to napadlo.  

 

Naše debatní setkání  bude zaměřeno na e-shopy a vše podstatné, co s e-commerce a on-line byznysem souvisí.

Požádali jsme čtyři naše členy, zkušené a vyhledávané odborníky v e-commerce, aby nám uceleně, podrobně a srozumitelně vysvětlili, jak prodávání pomocí internetu funguje. Aby nám objasnili, jak internetový byznys  funguje a na čem e-shopy vydělávají, jaké výnosy a výhody, náklady i rizika obchodování po internetu přináší a poradili, jak si můžeme „svůj“ e-shop a prodejní portál postavit, spustit a jak jej úspěšně provozovat. 

Zveme vás ve středu 14. června 2017 od 17 do 20 hodin na 107. diskusní večer Franchise Clubu. Proběhne v prostorách klubu GOLEM / Jazz Republic v Praze 1, Staré Město, Jilská 1a. 

Diskusní večer je určen členům i nečlenům Franchise Clubu, majitelům, členům statutárních orgánů, investorům i manažerům franšízových i nefranšízových obchodních společností. 

 

cid:image002.jpg@01D2DEC1.E9C60990

 

Tomáš HÁJEK je dlouholetý výkonný ředitel ADMEZAsociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (www.admez.cz), profesního sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti přímého marketingu a „prodeje na dálku“. Jako zkušený novinář, organizátor a moderátor odborných konferencí má významný podíl na propagaci a rozvoji moderních alternativních forem distribuce.  Člen Franchise Clubu.

Jaroslav KORČÁK je poradce a realizátor mnoha e-shopových projektů a šéf agentury MoAdvertising.cz (http://moadvertising.cz), jejíž klienty jsou jak velké a mezinárodní korporace, tak i malí podnikatelé. Ti všichni hledají cestu, jak na internetu najít a využít on-line prodejní kanál a na něm stále více spokojených klientů, či zákazníků.  Člen Franchise Clubu.

Tomáš JINDŘÍŠEK je uznávaný guru a vyhledávaný odborník v oblasti marketingové komunikace na internetu, které se profesionálně věnuje od roku 1998.  V roce 2011 spoluzaložil digitální agenturu Dark Side (www.dark-side.cz ), kterou stále vede a spoluvlastní a působí v ní jako aktivní konzultant pro významné značky i startupy. Pravidelně přednáší a publikuje, je předseda ADMEZ.  Člen Franchise Clubu.

Simona KIJONKOVÁ je vizionářka a podnikatelka se silným tahem na branku, nejúspěšnější česká startupistka, „první dáma“ české e-commerce. Její rozsáhlý mezinárodní franšízingový projekt Zásilkovna (www.zasilkovna.cz) má lví podíl na masivním rozšíření počtu kamenných výdejen a odběrných míst e-shopů a na nastavení stále komfortnějších zákaznických standardů. Členka Franchise Clubu.

 

O čem budeme mluvit a na co se můžete zeptat?

Základní informace o „e-shopování“ v Česku i ve světě. Kolik e-shopů dnes existuje, co vše a co nejvíce se dnes přes ně prodává a jaký mají podíl na celkovém maloobchodním prodeji, jak rychle tento podíl roste a jaké peníze se zde točí. 

Kde a jak se v e-shopech vydělávají peníze? Jaké jsou faktory úspěchu a udržitelnosti e-shopu? Jak začlenit e-shop do byznys plánu celé firmy? Jak velké investice a jaké lidské a další firemní zdroje, včetně času a energie vyčlenit?   Kolik by to celé mělo stát a jaký ekonomický efekt by to mělo přinést?

Jak, z čeho a s kým postavit e-shop? Jak vyvíjet systém a jaké existují volby řešení, jaké jsou jejich výhody i rizika? Zvolit pronájem nebo vývoj na míru, akvizici již hotového, budování na základech open source nebo stavět svépomocí.   A jak na vývoj funkcionalit a jejich inovace?

Jaké řešit procesy probíhající v pozadí fungování e-shopu? Jaké existují varianty: výroba, nákup, dodavatelé, sklady a skladníci, obalové materiály a velikosti zásilek, logistika a dopravci, odběrná místa, zákaznický servis, ochrana zákazníka, reklamování, kontrola řízení procesů a zpracování zakázek, měření dat IT řešení.

Jak funguje marketing e-shopu? Jak na web e-shopu přivést zákazníky a jak budovat a udržet jejich loajalitu? Jak nastavit atraktivní a důvěryhodnou komunikaci. Čím konkurovat, co zákazníci vnímají nejvíce? Jaké vybrat kategorie sortimentu, jak nastavit obchodní podmínky, ceny, slevy, bonusy, rychlost dodávek a informování o nich.  Jaké se teď nejvíce používají platební metody, jak poplatky za doručení či doprava zdarma a jaký komfort dnes nabízejí kamenné výdejny a odběrní místa. Jak hodně je nutné inovovat?

Zajímavé trendy v e-shopech v ČR a v zahraničí. Jak fungují a jak se prosazují různé funkcionality, vlastní mobilní aplikace? Jak zákazníci vnímají chatboty, personalizaci, agregátory dat, možnost komunikace se značkami napřímo nebo vlastní značkové produkty.

 

Přijďte do Franchise Clubu a načerpejte u nás poznání a inspiraci, získejte nové, zajímavé, užitečné a cenné kontakty, informace, rady a zkušenosti – podané jako vždy srozumitelnou a atraktivní formou.

 

Těšíme se na Vás,

Jaroslav TAMCHYNA, prezident a zakladatel Franchise Clubu

 

Organizační informace pro klubový večer

Na klubový večer je zapotřebí sebe i své přátele a kolegy pokaždé předem elektronicky zaregistrovat na adrese club@ifranchising.cz. Členové uvedou při registraci pouze své jméno, jejich hosté a nečlenové připojí firmu, pracovní pozici, číslo telefonu a elektronickou adresu. Doporučujeme registrační e-mail odeslat co nejdříve, počet míst je omezený.

Členové Franchise Clubu mají pro sebe a pro jednoho svého hosta vstup zdarma. Vstupné na klubový večer, včetně pohoštění, je pro nečleny 600 Kč. Slevu 20 % mohou využít členové České marketingové společnosti. Slevu 20 % může získat každý druhý a další přihlášený návštěvník zaregistrovaný ze stejné firmy. Nepodnikající studenti denního studia do 26 let a učitelé u nás zaplatí za vstup pouze 200 Kč.  Vstupné do Franchise Clubu je daňově uznatelný náklad. Vstupenku na klubový večer lze zakoupit pouze hotově v recepci před a během klubového večera.

Začínáme v 17 hodin, prostory Golem Clubu / klubu Jazz Republic jsou členům a přihlášeným návštěvníkům k dispozici od 16.30 do 20.00 hod. Po skončení programu Franchise Clubu budete moci zůstat v klubovém baru a povídat si nebo se zúčastnit jazzového vystoupení jako posluchač. Uvítáme formální nebo „klubové“ smart casual oblečení.  

Franchise Club – „klub pro dialog a spolupráci“ je programově zaměřen nejen na předávání zkušeností a diskusi, ale také na networking. Během klubového večera proto cíleně vytváříme řadu příležitostí pro navazování, udržování a rozvíjení kontaktů, konexí, referencí, doporučení a informací užitečných pro vaše podnikání a osobní rozvoj. Doporučujeme proto mít s sebou větší množství vizitek a jednu z nich nosit viditelně připevněnou.

Během klubového večera mají účastníci k dispozici rautové občerstvení, nápoje a kávu, které partnersky zajišťují značky: Fruitisimo, Minit, Pizza Company a Dallmayr. Ostatní občerstvení a alkoholické nápoje je možné zakoupit v klubovém baru/restauraci po skončení klubového večera.

 

O klubu

Průvodcem klubového setkání a moderátorem je Jaroslav TAMCHYNA, zakladatel a prezident Franchise Clubu, dlouholetý konzultant a ambasador franchisingu v České republice. [Forbes 12/2016: http://www.forbes.cz/guru-ceskeho-fransizingu-jaroslav-tamchyna-slavi-stovku/ ]

Franchise Club si v říjnu 2016 připomněl deset let své činnosti. Za tu dobu uspořádal více než stovku klubových diskusních večerů, dvě desítky seminářů, kulatých stolů a exkurzí do zajímavých a běžně nedostupných míst a participoval na 9 celodenních mezinárodních konferencích Franchise Day Prague věnovaných franšízingu.  Během svého trvání klub oslovil, inspiroval, rozhýbal a propojil více než tři tisíce lidí … malých i velkých podnikatelů, podnikajících i nepodnikajících, fyzických osob, manažerů i exmanažerů, studentů a učitelů, novinářů nebo úředníků. V posledních pěti letech si Franchise Club stabilně udržuje přibližně stovku členů, a je tak největší platformou sdružující osoby a firmy se zájmem o podnikání ve franšízingu v České republice.  Více na http://ifranchising.cz/aktivity.php

 

Patroni klubu

Děkujeme za podporu těmto patronům klubu:

MORIS Design – specialista na in-store design a POP/POS, reklamu v prodejních místech

advokátní kancelář Z/C/H Legal – specialista na franšízové smlouvy a obchodní právo

Kooperativa – pojišťovna, která rozumí franšízingu.  

 

Kontakty 

Provozovatelem a organizátorem činnosti Franchise Clubu i konference Franchise Day Prague 2016 je Český institut pro franchising (ČIFRA) – národní centrum pro vzdělávací, popularizační, publikační poradenskou a vědeckou činnost ve franchisingu.

Kontakty: Dr. Jaroslav Tamchyna, prezident klubu, tel.: +420 603 578 035,  e-mail: club@ifranchising.cz; Ing. Tereza Chábková, tajemnice klubu: tel. +420 603 474 035, e-mail: office@ifranchising.cz; sídlo kanceláře: Spálená 51, 110 00 Praha 1.

Franchise Club a Český institut pro franchising jsou členy největší mezinárodní franšízingové profesní komunity – International Franchise Association (IFA).

Franchise Club každý měsíc podporuje nadační fond Dobrý anděl.

cid:image003.jpg@01D2DEC1.E9C60990

Jak úspěšně postavit a provozovat vlastní e-shop?

Přejít na: ↑ obsahzačátek stránkyúvodní stránkuvyhledavánínavigaci

Twitter: Tak jsme konečně nastartovali nový web.

Přejít na: ↑ obsahzačátek stránkyúvodní stránkuvyhledavánínavigaci