Přejít na: ↓ obsahúvodní stránkuvyhledavánínavigaci

Logo  FC

 

Jan HANUŠ, Vegg-Go: Slušně našlápnutá franšíza hledá partnery

 

Vážené dámy a pánové, vážení členové a přátelé klubu,

http://franchiseday.cz/images/partners/logo__veggo_300.jpgříjnový 109. diskusní večer Franchise Clubu bude ve středu 11. října 2017 patřit našemu členovi Janu HANUŠOVI, podnikateli a manažerovi, zakladateli a šéfovi nové franšízové sítě provozoven rychlého, zdravého a chutného občerstvení pod značkou Vegg-Go.

Nechte se okouzlit zajímavým osobním i podnikatelským příběhem neokázalého a zvláštní energií nabitého podnikatele, kterému se v byznysu daří skoro vše, na co sáhne. A který všechny své úspěchy vysvětluje „…jsem jen klikař, co má prostě štěstí na lidi“.   

Náš host Jan Hanuš se před několika lety v zahraničí inspiroval stále více sílícím zájmem o zdravé stravování. Rozhodl se proto vyvinout vlastní podnikatelský koncept bistra rychlého, zdravého a chutného občerstvení.

Nový koncept dostal jméno Vegg-Go, logo konceptu získalo barvu a tvar zeleného srdce. K momentálně hlavním výživovým trendům zdravého životního stylu zvolil Jan Hanuš (velmi prozíravě) flexibilní přístup. A tak ve Vegg-Go nabízejí chutné jídlo nejen pro vegany a vegetariány, ale také pro flexitariány, tj. vegetariány jen občas konzumující maso či pro masožrouty, co si občas sice maso odpustí, ale chtějí si o to více pochutnat.

http://franchiseday.cz/images/prednasejici/Hanus.pngJanu Hanuš se výzev nebojí, spíše je vyhledává. V osobním životě, ve sportu i v byznysu. A tak během dvou hektických let dokázal během dvou let s několika spolupracovníky vybudovat a zprovoznit celkem 15 (!) vlastních provozoven  - v Praze, Hradci Králové, Brně, Olomouci, Ostravě a jednu ve Vídni. Souběžně vypiplávali koncept Vegg-Go z jeho dětských nemocí a po usilovném formování, ověřování a vylepšování jej dovedli na práh dospělosti, označované jako „tržní zralost“.

Nyní nastal nejlepší čas pro mladé, žádoucí a zcela funkční a ekonomicky zdravé provozovny Vegg-Go najít jejich nejlepší franšízové partnery!  

 

Zveme vás ve středu 11. října 2017 od 17 do 20 hodin na 109. diskusní večer Franchise Clubu. Proběhne v prostorách klubu GOLEM / Jazz Republic v Praze 1, Staré Město, Jilská 1a. 

Diskusní večer je určen členům i nečlenům Franchise Clubu. Máte zde unikátní příležitost se našeho hosta osobně zeptat na vše, co vás zajímá. Dozvíte se, jak vzniká, funguje a roste franšízový koncept. A možná zde získáte franšízu, která jednou změní váš život.

 

Kdo je Jan Hanuš

Jan HANUŠ (1974) má bohaté zkušenosti z FMCG společností a korporátního prostředí. V minulosti vedl marketing v Douwe Egberts a prodej ve Vitaně, šéfoval značce Yoplait. Poté jako krizový manažer vyvedl Kostelecké uzeniny z hluboké ztráty do zisku a současně vymyslel nový koncept rychlého občerstvení s hot dogy pod názvem Parky's a začal budovat obchodní síť. V roce 2014 mentálně i fyzicky přešel „z červené na zelenou“. Opustil dříve oblíbenou kombinaci maso-retabul-čokoláda i Kostelecké uzeniny.

Zakládá konečně vlastní firmu vegg-go, a.s. a začíná budovat síť fast-foodů. Současně získává funkci CEO v české potravinářské firmě Emco a další kapitál na rozjezd. Po odchodu z Kosteleckých uzenin do vlastní firmy sází více na pozitivní atmosféru a friendly styl, obklopuje se nadále skvělými lidmi a strhává je svou energií a vlastní pracovitostí.  Každý proto pochopí, proč se ve své firmě neoznačuje jako CEO, ale jako „Father Falafel“. 

 

Kdo je franšízový koncept a síť Vegg-Go a jaké má plány?

Koncept Vegg-Go je jednoduchý a flexibilní koncept bister rychlé obsluhy pro aktivní lidi 23–45 let s nabídkou plnohodnotných jídel bez masa.  Koncept Vegg-Go klade na první místo skvělou chuť a kvalitu. Stylově a produktově je koncept liberální, nevymezuje se vůči žádnému stylu stravování, nikomu nic nevnucuje. V současné době ale nejvíce sází na sílící trend flexitariánství, což je vědomé vynechávání masa z jídelníčku, řekněme polovegetariánství. 

Oblíbenou ikonou nabídky je vynikající hummus a zeleninové koule. Vegg-Go používá vlastní receptury, které průběžně vyvíjí a vylepšuje. Pro současné provozy zajišťuje dodávku jídel izraelská restaurační společnost Olive Food.

Marketing značky je profesionální a orientovaný na dosažení pozice love brand. Silnou stránkou komunikace značky je aktivní komunikace na sociálních sítích a výrazný design. Koncept Vegg-Go sází na autentickou a přátelskou atmosféru prostředí, friendly komunikaci s jemným humorem a nadsázkou.

Řetězec Vegg-Go nabízí tři prodejní formáty – kiosek (obchodní centra), bistra a velké restaurace (high-street). Franšízor se přednostně orientuje na franšízanty schopné a ochotné v budoucnu provozovat souběžně více franšízových provozoven Vegg-Go.

Vegg-Go se jako poskytovatel franšízingových licencí (franšízor) orientuje na nízké vstupní investice a pomáhá překonávat bariéry. Nabízí úzkou a stabilní podporu a servis franšízantům při rozjezdu (kompletně na klíč) i v následném provozu, friendly přístup pro případ nesnází. Návratnost by neměla překročit dva roky. Výše investice a franšízového poplatku je adekvátně odstupňovaná podle formátu, velikosti a bonity prodejního místa.

Aktuální franšízová nabídka zahrnuje převedení již fungující vlastní provozovny do rukou franšízingového partnera. K dispozici jsou tři kiosky: Praha Flora, Praha Palladium, Olomouc Šantovka; čtyři bistra: Praha 1 Nám. Míru,  Praha 1 Purkyňova, Praha 9 Harfa, Brno Masarykova a jedna samoobslužná restaurace  v Praze na Novém Smíchově.

 

Přijďte do Franchise Clubu a načerpejte u nás poznání a inspiraci, získejte nové, zajímavé, užitečné a cenné kontakty, informace, rady a zkušenosti – podané jako vždy srozumitelnou a atraktivní formou.

 

Těšíme se na Vás,

Dr. Jaroslav TAMCHYNA, prezident a zakladatel Franchise Clubu

 

Organizační informace pro klubový večer

Na klubový večer je zapotřebí sebe i své přátele a kolegy pokaždé předem elektronicky zaregistrovat na adrese club@ifranchising.cz. Členové uvedou při registraci pouze své jméno, jejich hosté a nečlenové připojí také firmu, pracovní pozici, číslo telefonu a elektronickou adresu. Doporučujeme registrační e-mail odeslat co nejdříve, počet míst je omezený.

Členové Franchise Clubu mají pro sebe a pro jednoho svého hosta vstup zdarma. Vstupné na klubový večer, včetně pohoštění, je pro nečleny 600 Kč. Slevu 20 % mohou využít členové České marketingové společnosti. Slevu 20 % může získat každý druhý a další přihlášený návštěvník zaregistrovaný ze stejné firmy. Nepodnikající studenti denního studia do 26 let a učitelé u nás zaplatí za vstup pouze 200 Kč.  Vstupné do Franchise Clubu je daňově uznatelný náklad. Vstupenku na klubový večer lze zakoupit pouze hotově v recepci před a během klubového večera.

Začínáme v 17 hodin, prostory Golem Clubu / klubu Jazz Republic jsou členům a přihlášeným návštěvníkům k dispozici od 16.30 do 20.00 hod. Po skončení programu Franchise Clubu budete moci zůstat v klubovém baru a povídat si nebo se zúčastnit jazzového vystoupení jako posluchač. Uvítáme formální nebo „klubové“ smart casual oblečení.  

Franchise Club – „klub pro dialog a spolupráci“ je programově zaměřen nejen na předávání zkušeností a diskusi, ale také na networking. Během klubového večera proto cíleně vytváříme řadu příležitostí pro navazování, udržování a rozvíjení kontaktů, konexí, referencí, doporučení a informací užitečných pro vaše podnikání a osobní rozvoj. Doporučujeme proto mít s sebou větší množství vizitek a jednu z nich nosit viditelně připevněnou.

Během klubového večera mají účastníci k dispozici rautové občerstvení, nápoje a kávu, které partnersky zajišťují značky: Fruitisimo, Minit, Pizza Company a Dallmayr. Ostatní občerstvení a alkoholické nápoje je možné zakoupit v klubovém baru/restauraci po skončení klubového večera.

 

Připravujeme – poznamenejte si do svých diářů

cid:image009.png@01D33CB2.D559E540

Připravujeme pro vás mezinárodní odbornou konferenci Franchise Day PRO FUTURO zaměřenou na změny a budoucnost franchisingu, modrních obchodních konceptů, platforem a sítí  , kterou pořádáme v úterý 31. října 2017 v Praze s podtitulem Budoucnost už není, co bývala…“.

Tato inspirativní a vizionářská konference je určena pro podnikatele a manažery se zájmy v maloobchodním podnikaní, moderních obchodních konceptech, franchisingu a různých platformách síťování a sdílení, včetně digitálních.   Je určena pro všechny, kteří chtějí být včas připraveni na blízkou i vzdálenější budoucnost a nezaspat dobu.

Dvě desítky špičkových domácích i zahraničních řečníků přinesou zajímavé a užitečné vize, výhledy, trendy, inspirace, tipy, šance i varování.

PRO FUTURO znamená latinsky PRO BUDOUCNOST. A to znamená, že si budeme nejvíce všímat měnících se a nových: typů zákazníků a životních stylů, zákaznických potřeb a způsobů jejich uspokojováníslužeb a způsobů jejich uspokojování, nových obchodních kanálů, modelů a vztahů mezi a prodejci/poskytovateli, organizátory, zprostředkovateli,  distribučními partnery/franšízanty a koncovými zákazníky, nových druhů kooperace i konkurence,  nových technologií a jejich kombinací, nových forem mobility a logistiky, nových typů investorů a zdrojů financování, nové  regulace a samoregulace, nových typů organizace práce, nových modelů motivace,  nového  způsobu vnímání hodnoty a ochrany dat (GDPR). Všimneme si také nových trendů, konceptů, platforem a značek v nejdynamičtějších oblastech retailu současnosti: ho-re-ka a prodeji potraviny zdravého životního stylu a zprostředkovatelských službách nejrůznějšího druhu.

Pokusíme se vám otevřít oči a okysličit mozek, pomoci pochopit změny v jednotlivostech a především v souvislostech … a nezbláznit se z toho.

Mimořádným zahraničním hostem konference bude londýnský právník Mark ABELL, uznávaný odborník na franchising světového formátu z britské advokátní kanceláře s mezinárodní působností Bird & Bird

Už brzy vám představíme finální program a řečníky.

Nyní si můžete do svého kalendáře poznamenat: Franchise Day PRO FUTURO, úterý 31.10.2017 od 9 do 16 hodin, Praha 4 - Pankrác, konferenční sál OKsystem .

 

Noví členové klubu

  1. Petr CICHOŇ, zakladatel a CEO, Bageterie Boulevard, www.bb.cz   
  2. Josef DANDA, Commercial Manager B2B, Nestlé Česko, divize Nespresso, www.nespresso.com/cz

3.      Ondřej KŘIVANEC, Asset Manager, CPI Property Group, www.cpipg.com

4.      Milan ŽÁK, CEO, RE/MAX Česká republika, www.remax-czech.cz

 

O klubu

Průvodcem klubového setkání a moderátorem je Jaroslav TAMCHYNA, zakladatel a prezident Franchise Clubu, dlouholetý konzultant a ambasador franchisingu v České republice. [Forbes 12/2016: http://www.forbes.cz/guru-ceskeho-fransizingu-jaroslav-tamchyna-slavi-stovku/ ]

Franchise Club si v říjnu 2016 připomněl deset let své činnosti. Za tu dobu uspořádal více než stovku klubových diskusních večerů, dvě desítky seminářů, kulatých stolů a exkurzí do zajímavých a běžně nedostupných míst a participoval na konferencích  věnovaných franšízingu .  Během svého trvání klub oslovil, inspiroval, rozhýbal a propojil více než tři tisíce lidí … malých i velkých podnikatelů, podnikajících i nepodnikajících, fyzických osob, manažerů i exmanažerů, studentů a učitelů, novinářů nebo úředníků. V posledních pěti letech si Franchise Club více než stovku členů, a je tak v České republice největší platformou sdružující osoby a firmy se zájmem o podnikání ve franšízingu.  Více na http://ifranchising.cz/aktivity.php

 

Patroni klubu

Děkujeme za podporu těmto patronům klubu:

  1. advokátní kancelář Z/C/H Legal – specialista na franšízové smlouvy a obchodní právo a
  2. Kooperativa – pojišťovna, která rozumí franšízingu.  

 

Kontakty 

Provozovatelem a organizátorem činnosti Franchise Clubu i konferencí Franchise Day je Český institut pro franchising (ČIFRA) – národní centrum pro vzdělávací, popularizační, publikační poradenskou a vědeckou činnost ve franchisingu.

Kontakty: Dr. Jaroslav Tamchyna, prezident klubu, tel.: +420 603 578 035,  e-mail: club@ifranchising.cz; Ing. Tereza Chábková, tajemnice klubu: tel. +420 603 474 035, e-mail: office@ifranchising.cz; sídlo kanceláře: Spálená 51, 110 00 Praha 1.

Franchise Club a Český institut pro franchising jsou členy největší mezinárodní profesní komunity v oblasti franchisingu – International Franchise Association (IFA).

Franchise Club každý měsíc podporuje nadační fond Dobrý anděl.

cid:image003.jpg@01D2DEC1.E9C60990

Vegg-Go: Slušně našlápnutá franšíza hledá partnery

Přejít na: ↑ obsahzačátek stránkyúvodní stránkuvyhledavánínavigaci

Twitter: Tak jsme konečně nastartovali nový web.

Přejít na: ↑ obsahzačátek stránkyúvodní stránkuvyhledavánínavigaci